Loading...

EMOCIJŲ PSICHOLOGIJA

Paleisk emocinę įtampą!

“Laba diena, gerb. Mariau, kaip ir anksčiau, dar nemoku "valdyti" laiko (tik dabar turiu galimybę parašyti Jums). Bet tai nereiškia, kad nieko neišmokau Jūsų užsiėmimuose. Tikrai turiu kuo pasidžiaugti: 1. Jau geriau sekasi sustabdyti savo bėgimą laike: jeigu ko ir nespėju ar nepadarau, nesiverčiu "per galvą"! 2. Stengiuosi pabūti su savimi, mokausi būti čia ir dabar! 3. Lengviau sekasi priimti situacijas, aplinkinius, save - anksčiau tai nepavykdavo! 4. Išmokau lėtai ir ritmingai kvėpuoti pilvu ir diafragma - tai puikūs raminamieji! 5. Džiaugiuosi geresniu miegu - iki tol pabusdavau naktį ir iki ryto nebeužmigdavau! O svarbiausia, ko išmokau - supratimo, jog pati galiu padėti sau (ir ne tik), nes mintys apie antidepresantus ir psichologo ar psichiatro konsultaciją - negelbėdavo. Visos Mindfulness metodikos, praktikos ir principai - man svarbūs ir priimtini. Sumažėjo nerimo, rečiau apima "liūdesiukas", depresinės nuotaikos. Turiu pripažinti, jog dėmesingumo dar dažnai trūksta, bet, žinant priemones ir būdus, stengiuosi jį ugdyti ir "prisijaukinti". Juk mokomės visą gyvenimą! Džiugu, kad užsiėmimuose gavau kompleksą žinių ir informacijos: visko po truputį, bet labai naudingai. Labai ačiū už rekomenduojamos literatūros sąrašą. Nuoširdžiai dėkoju, Mariau, už pagalbą! Ačiū, kad esate! Linkėdama sėkmės ir sveikatos,”

— Elvyra

“Laba diena, Mariau, Labai dėkoju už kantrybę ir žinias. Labai patiko jūsų seminaras. Padėjo suprasti save, procesus, kurie vyksta mano galvoje ir šiek tiek išmokti juos valdyti. Patiko dėstymo stilius, daug praktikos, individualus priėjimas prie kiekvieno, kasdienis feedback'as. Minusai- smulkesnė anketa padėtų atrinkti labiau vienalytes klientų grupes. Ačiū ir sėkmės.”

— Egle Z.

“Mokymai man davė priemones ir galimybes įveikti stresą. Pažiūrėti į viską iš kitos perspektyvos. Kvėpavimas davė pagrindą po kojomis, išgyventi nerimą ir sutelkti dėmesį į čia ir dabar. Nepriklausomai nuo mano emocinės būsenos. Rekomenduoju pabandyti ir nueiti be jokios išankstinės nuomonės. Pajausti savo patirtimi, kad mes galim daugiau nei manome. Dėkui psichologui Mariui.”

— Rūta

“Į Mindfulness užsiėmimus atėjau vedina noro išmokti valdyti manyje kylančias emocijas, tokias kaip nerimas, baimė, liūdesys. Dauguma žmonių neigiamas emocijas bando nuslopinti vaistais, įvairiais žolelių nuovirais, alkoholiu ar cigaretėmis, bet mano tikslas buvo ne slopinti kylančias emocijas, o išmokti jas pajausti, suprasti ir iki galo išjausti, todėl nusprendžiau mokytis taisyklingo, raminančio kvėpavimo. Jau po keleto užsiėmimų pajutau, jog tampu ramesnė, atidesnė, produktyvesnė. Po kiekvienos meditacijos protas tarsi prablaivėja, prašviesėja, o tai leidžia geriau pažinti save ir aplinką. Teorinė šių užsiėmimų dalis, taip pat buvo naudinga ir labai įdomi. Mindfulness užsiėmimus rekomenduoju visiems, kurie nori išmokti suartėti su savimi ir savo kūnu. Išmokime būti čia ir dabar, tapkime savo gyvenimo šeimininkais ir gyvenkime jį šimtu procentų.”

— Dovilė

“Tariu Jums didelį AČIŪ už tai, kad šiandien savo baimes galiu tvirtai laikyti rankose. Jūsų dėka mano gyvenime atsirado Mindfulness praktika, kurios pagalba susipažinau su nauju žmogumi - savimi. Jūs parodėte koks kvėpavimas yra svarbus ne tik gyvybei palaikyti bet ir gyventi...
Taikydama kvėpavimo praktiką mokausi įsisąmoninti savo jausmus ir adekvačiai reaguoti į įvairias gyvenimiškas situacijas, ko pasekoje tampu ramesnė.
Ačiū Jums už suteiktas žinias, patirtį ir nuoširdų bendravimą!
Sako, kad reikia nenustoti tikėti stebuklais, tačiau aš manau, kad savo noru, darbu ir kantrybe mes patys ir kuriam stebuklus!
AČIŪ!”

— Edita

“Man pirmosios dvi paskaitos labai patiko ir salutinis efektas labai patiko. Ko man asmeniskai pritruko - papasakojimo jau iskart ka daryti au tais suvokimais , kurie atejo per pirmaji kvepavima ir su tais jausmais , kurie islindo per pirmuosius kvepavimus. To pasekoje beveik nebuvo daryti namuose namu darbai, nes nezinant kaip su tuo tvarkytis automatiskai matyt buvo atsiradusi baime tuo uzsiimti . Tad ir sekantys kvepavimai nebuvo tokie isjausti, nes protas ribojo ir neleido pilnai jausti ka butu galima isjausti. Del to pilvo kvepavimo - pati praleidau paskaita, tad likau iki galo nesupratusi kaip tuo pilvu kvepuoti. To pasekoje ir like uzsiemimai buvo nepilni - tiek bojojime isjausti , tiek nemokejime tuo pilvu kvepuoti ir meginime “pagauti” apie ka tai. O del aplamai visos suzinotos info - buvo daug jos naudingos ir pati technika aplamai pasirode naudinga. Po paskaitos, kada suzinojau ka daryti su atejusiais jausmais, pavyko pritaikyti ta info - tai buvo praturtinanti patirtis. Pritruko ir tam tikru paaiskinimu kaip konkreciai ikvepti per tam tikras kuno vietas ( kaip pazingsniui viska vizualizuoti). Nes “ikvepkit per pirsta “ - man nebuvo labai suprantama kaip tai daryti. Manau pats kursas buvo tikrai naudingas, bet perteikaint ( isaiskinant) informacija dar yra kur patobuleti ;) Na kad blondines suprastu :) Aciu uz viska 🙏✨”

— Indrė

“Prisėdau pasidalinti atsiliepimais, nes tikrai turiu daug ir gerų:) Atsakant į jūsų klausimus: Esu labai dėkinga už Mindfulness kursus, kurie padėjo geriau pažinti save, įsiklausyti į kūno siunčiamus signalus ir sustoti darbų sūkuryje, kai organizmas prašo. Sužinojau labai daug, kaip padėti sau įsisąmoninant tam tikras situacijas ir į stresą pažiūrėti kitai. Naudoju įgytą informaciją kiekvieną dieną, kuri padeda labiau susikoncentruoti, ramiau reaguoti ir nepervargti. Išmokau labai gerą techniką, kurią naudoju bent tris kartus per dieną - kvėpavimo technika, kuri tikrai labai nuramina ir padeda susikaupti ir plačiau pasižiūrėti į esamą situaciją. Taip pat pagrindinius Mindfulness principus, kurie tik sustiprino šių kursų naudą. Noriu padėkoti Mariui už gerą struktūrą kursų metu ir už tiek daug naudingos informacijos psichologijos tema. Teorija, praktika ir gera diskusija su juoko dozėmis - geriausias derinys:) Vienintelis pastebėjimas, labai buvo gaila, kad jau baigėsi. Norėtųsi daugiau susitikimų po mėnesio, kad galėtume pasidalinti savo praktikavimo pastebėjimus ir sužinoti daugiau. Apie tai su Mariumi kalbėjome. Ačiū Jums”

— Inga K.

“Dovilė (24 m) Mindfulness mokymų metu pakeitė savo požiūrį į dienos „startą“ ir pradėjo medituoti rytais: „jaučiuosi ramesnė, protas išliko labai budrus visą dieną, todėl diena buvo labai sklandi, produktyvi“.”

— Dovilė